Alternativ träning

Nu jävlar! Funderat kring det här med alternativ träning länge. Löpträningen sliter på kroppen samtidigt som det känns som om jag tappar benstyrka/explosivitet ju längre distans jag tränar. Dessutom har jag dragits med ljumskproblem sedan förra sommaren. Det vill jag absolut bli av med. Nu har jag letat fram mina gamla MTB-dojjor. Hoppas på ett och annat pass varje vecka så får vi se vad det ger. Siktar som vanligt på pallplaceringar! Målet är Johan och Calles anrika MTB-lopp som förra året hette Nordanå Biken! Nu ska jag bara leta fram MTBn..

Kommentera

