skogsracern

Nu är skogsracern återfunnen! Den har stått i källaren och väntat på mig sedan förra årtusendet. Nu ska det bli åka av. Ramen är en RD i stål! Steel is REAL! Stötarna tas upp av En Manitou SX badandes i olja. Växlingen sköts med Grip-shifts värsting från 90-tal kopplat till ett vasst XT-system. Baken får jobba på en Selle Italia Flite titan och greppet står IRC Mythos kevlar för. Om jag mot förmodan skulle behöva bromsa sitter Tektros V-bromsar runt om. Wellgos SPD-pedaler hjälper mig dock att gasa. Nu gäller det bara att få fart på spirorna. Jag känner mig mycket giftig!

Kommentera

