Jag gillar sex!

20120417-214942.jpg
Hälften av sex är tre. Tre har jag haft länge och det har på många sätt funkat helt OK. Men nu ska jag äntligen ha sex igen, tillsammans med Inov-8 F-lite 230. Tre har jag då haft med F-lite 195. Samtidigt har jag vid sidan av verkligen gillat sex med X-talon 212. Tre får mig att känna mig snabb. Det känns också mysigt när det går lite långsamt. Det känns dock tunnt och jobbigt när det är tekniskt, hårt och går fort. Sex känns ändå skönare på något sätt. Sex är absolut skönare när jag är trött! Faktum är att jag funderade allvarligt på att ha sex med Terrafly 303, framförallt pga anatomic fit och sulan. Tror den känns lite som kommande Trailroc.. Fast nu när jag kännt på 230 är jag faktiskt riktigt sugen på sex med Roclite 285.. Vi får se.. Om nu någon tycker mitt inlägg är töntigt vill jag bara säga att jag gör allt för att tillfredställa sökmotorerna.. Jag tror faktiskt sex passar mig ypperligt! Jag pratar ju faktiskt bara om Inov-8s SHOC-ZONE

Kommentera

