motivation

Jag är på många sätt en ensamlöpare. Nästan all min träning sker en bra bit ut i skogen, på egen hand. Det passar mig på många sätt. Jag bestämmer själv längd, tempo, tidpunkt och stigval. Ibland kan det dock vara svårt med motivationen. Därför har jag skaffat mig en träningskompis. För tillfället kör vi lugna skogspass på ca: 2km men längre och snabbare sträckor hägrar. Mörkerpassen blir så mycket roligare med två ljuskäglor i skogen. Det spelar ingen roll hur skitigt det är, vi kör lika hårt i alla fall. lustsyrd löpning när den är som bäst!

Kommentera

